Podpowiadamy jak opracować hotelowy pakiet świąteczny!
Prowadzisz hotel?
Zastanawiasz się jak przygotować swój resort na okres świąteczny?
Dziś odpowiemy na to pytanie!
Usiądź wygodnie i dowiedz się:
- Po co Ci świąteczna oferta,
- Co powinna zwierać,
- Jak opracować taką ofertę,
- I jak bez trudu wprowadzić ją w życie!
Sprawdź, dlaczego warto przygotować ofertę hotelu na święta!
Musisz wiedzieć, że atrakcyjne pakiety świąteczne przekładają się na:
- Wdzięczność odwiedzających,
- Pozytywne opinie,
- Rekomendacje,
- A przede wszystkim Twoje zyski.
Stanowią klucz do korzyści nie tylko w grudniu, ale także w styczniu i lutym. To, zatem doskonały sposób na zwiększenie sprzedaży, także w tym trudniejszym dla hotelarzy okresie roku.
Choinka i uroczysta kolacja — co zawiera doskonały pakiet świąteczny?
Coraz więcej Polaków decyduje się na spędzanie świąt poza domem.
Pragniesz zapewnić im niezapomniane chwile?
Opracuj szczególną ofertę, która obejmie:
- Noclegi w udekorowanych apartamentach,
- Wyżywienie oraz sezonowe pozycje w grudniowym menu,
- Dostęp do basenu, a także strefy spa i jej zimowych usług,
- Upominki dla odwiedzających,
- Oraz program unikalnych wydarzeń, takich jak:
- wspólne ubieranie choinki,
- uroczysta kolacja wigilijna,
- wizyta św. Mikołaja,
- świąteczne warsztaty artystyczne (np. tworzenia wieńców, dekorowania kartek),
- kulig,
- ognisko,
- festyn,
- koncerty,
- kolędowanie,
- a nawet świąteczny bal.
Jak przygotować się na święta w hotelu? Zaplanuj swoją ofertę!
1. Zastanów się kim będą goście
W tym wyjątkowym czasie hotele odwiedzają różne grupy osób. Bywają to pary, seniorzy, a nawet całe rodziny z dziećmi. Każda z nich, ma jednak inne potrzeby i oczekiwania, którym należy sprostać. Na samym początku przygotowań odpowiedz, więc na pytanie — kim będą goście, którzy zdecydują się na świąteczny pobyt w moim hotelu?
2. Zaplanuj terminy
Zastanów się kiedy chcesz realizować ofertę i na ile nocy zaplanowane będą pakiety w czasie świąt. Nie zapomnij również o przemyśleniu opcji na Sylwestra, aby także w tym dniu zaproponować swoim gościom coś extra.
3. Wybierz udogodnienia
Wspólne morsowanie, lepienie pierogów, a może wypady na lodowisko? Oprócz podstawowych udogodnień, takich jak pokój i wyżywienie, postaw na szereg atrakcji i doświadczeń, który zachwyci hotelowych gości. Dopasuj poszczególne usługi do świątecznych pakietów i z ich pomocą wyczaruj wyjątkową atmosferę.
4. Określ ceny
Przyszła pora na wycenę każdego z pakietów. W tym celu warto zwrócić uwagę na: cechy poszczególnych segmentów grupy docelowej, ilość bookowanych nocy, a także koszt oferty dla lojalnych gości. Na tym etapie pamiętaj też, aby uwzględnić wartość wszystkich udogodnień oraz atrakcji – od prowadzenia warsztatów po organizację sezonowych wydarzeń i imprez. Nie zapominaj również o atrakcyjności cen związanych ze wcześniejszym dokonaniem rezerwacji oraz uwzględnieniu korzystnych kosztów w przypadku oferty last-minute.
5. Przygotuj materiały marketingowe i zadbaj o promocję na święta w sieci
Aby Twoja oferta była widoczna, przygotuj materiały marketingowe, w tym opisy pakietów na stronie, a także broszury i ogłoszenia. Nie zapomnij, aby zawierały wszystkie istotne informacje takie jak terminy, ceny czy udogodnienia.
Postaw także na intensywną promocję w social mediach, aby już w listopadzie pokazać internautom, że to właśnie u Ciebie powinni spędzić święta. Pamiętaj, że w zadaniu tym z chęcią wesprą Cię specjaliści od marketingu i reklamy np. zespół Well.
6. Zadbaj o obsługę w okresie świątecznym
Przy grudniowym, pełnym obłożeniu będziesz pracować więcej. Z wyprzedzeniem poinformuj, więc swój zespół o planowanym wydłużeniu godzin pracy. Rozważ, również zatrudnienie kogoś, kto będzie wsparciem w tym szczególnym czasie.
W jaki sposób wprowadzić to w życie?
Bądź gotów na czas
Tak naprawdę już z początkiem listopada powinieneś poinformować odbiorców o świątecznej ofercie, a w połowie grudnia zamknąć listę rezerwacji. Gdy minie czas zadumy związany z uroczystością Wszystkich Świętych, przedstaw swoim odbiorcom wizję wyjątkowych, klimatycznych świąt w Twoim obiekcie.
Zadbaj o możliwość rezerwacji online
Pamiętaj, że w dzisiejszych czasach nie brakuje osób poszukujących hoteli online. Z myślą o nich przygotuj np. dedykowaną zakładkę na stronie internetowej. Dzięki temu zyskasz ich zaufanie i stworzysz pozytywne wrażenie, które zaskutkuje zwiększeniem liczby odwiedzających.
Zatroszcz się o szczegóły
Postaw na dużą choinkę w recepcji, piękne białe obrusy, girlandy, świece oraz stroiki. Niech Twój hotel zabłyśnie świątecznym blaskiem i stworzy niesamowitą atmosferę dla wszystkich, którzy go odwiedzą. Pomyśl o każdym szczególe, nie zapominając o umieszczeniu ozdób również w pokojach hotelowych.
Zostań Świętym Mikołajem
Wszyscy kochamy dostawać prezenty! Dzięki nim czujemy się wyjątkowi i pragniemy się odwdzięczyć. Goście hotelu nie są tu wyjątkiem. Witaj ich, więc z otwartymi ramionami oraz drobnymi podarunkami, które sam chciałbyś otrzymać pod choinkę.
Bądź kreatywny i dostarczaj wrażeń
Nie bój się zaszaleć i organizować nietypowe atrakcje. Myśl nieszablonowo i zaproponuj odwiedzającym coś innego, niż wspólne ozdabianie pierniczków czy pakowanie prezentów. Pamiętaj, że aby wywołać efekt wow, warto skorzystać z pomocy profesjonalistów w dziedzinie marketingu, których doświadczenie w branży będzie szczególnie pomocne w przygotowywaniu oferty na świąteczne dni.
Poczuj świąteczną atmosferę i zaraź nią Twoich gości!
Każdy sezon tworzy potrzeby, którym warto wyjść naprzeciw. Zima nie jest tutaj wyjątkiem.
Otwórz się, więc na urok Gwiazdki i zaoferuj swoim gościom przeżycia, które zostaną z nimi na długo.
Odezwij się do specjalistów z Well marketing i już dziś zaplanuj w swoim hotelu najpiękniejsze święta!
– ul.Matejki 9/143, 91-402 Łódź
– formularz https://www.well-marketing.pl/kontakt/
– tel. 516 004 141